Oldalak

2016. augusztus 27., szombat

Illinois szobája + egyéb

Találtam egy nagyon jó kis szobatervező oldalt: https://roomstyler.com/3dplanner Egy időben ezzel játszottam és elkezdtem megcsinálni Illinois szobáját. Végül nem fejeztem be, még akartam pár változtatást, meg teli rakni sok kis személyes aprósággal az egész szobát, hogy élethűbb legyen. De megmutatom a félig kész kreációt:



Nagyon régen blogoltam már úgy igazán. A BJD hobbi terén szinte mindent elértem, amit akartam. Még egy tan lányt akarok ugye, meg persze befejezni Violetet és saját testet venni Caronak. Plusz jöhetne még két Aileendoll sárkány és egy SD lány, de ezekkel tudok várni. Az összes fő karakterem itthon van, és Ren óta úgy érzem, hogy célba értem a hobbi terén. Mondjuk mindig van mit fejleszteni a meglévőeken is, de most úgy érzem, hogy itt az ideje más hobbinak is hódolni. Szeretnék sokat utazni, akár babával vagy anélkül. Úgy érzem, hogy most jött el az ideje annak, hogy félretegyem egy kicsit a babás terveket és másra összpontosítsak. Nagyon hálás vagyok, hogy ennyi BJD-m van és sikerült elérnem azokat a dolgokat a hobbiban, amiket kitűztem. Ugyanolyan érdeklődéssel vagyok a babáim iránt, mint régen és nem telik el nap, hogy fejben ne születne valami új kis apróság a sztorijukhoz. Az még egy nagy vágyam, hogy legalább írásban megörökítsem a sztorijukat, de tervben van, hogy megtanulok rajzolni és akkor akár illusztrációkként vagy mangaként is meg tudnám valósítani. (Vagy megrajzoltatni valakivel, ha lenne leírás, lol. :D)

Ebben az évben alig tettem fel a dolljaimról valamit, nem igazán voltam aktív fotós. De most, ahogy ezt írom, eszembe jutott, hogy mennyire szórakoztató volt régen a fotókat készíteni. Mostanában nagyon arra összpontosítottam, hogy megtaláljam vagy kialakítsam magamnak az álom munkahelyet, amiben jól érzem magam. Közben el is feledkeztem arról, hogy milyen jó babázni és hogy mennyire feltölt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...