Oldalak

2015. december 22., kedd

SCB Secret Santa

A kis "szegedi" - illetve most már az ország minden tájáról vagyunk abban a csoportban, de szegedinek indult még a hobbiba lépésemkor (Sun City BJD) - csoportban volt egy nagyon jó Karácsonyi kezdeményezés. Secret Santáztunk, vagyis mindenki kihúzott egy személyt, akit megajándékoz. Az ajándékokat postán küldtük ki egymásnak. Nekem ez meg is hozta már a Karácsonyi hangulatot. ^^ Az enyém tegnap érkezett meg, íme a képek:


 photo 1222 03_zpstsko6iu3.jpg
Sirintől kaptam ajándékot. ^^

 photo 1222 04_zps1lo5rsxd.jpg
A lányok gyorsan fel is próbálták az ajándékokat, jelentem mindennek jó lett a mérete! :) A csomagolás is nagyon kis cuki volt. Köszönöm szépen Sirin! ^^

Egyébként nagyon találóak az ajándékok, Illinois a tavalyi ajándékozáson is egy szexi ruhadarabot (hálóinget) kapott, most már van hozzá bugyija is. :D

Kíváncsi vagyok, hogy az én ajándékom hogy fog tetszeni a húzottamnak. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...