Oldalak

2013. február 5., kedd

Kecskeméti tali ~ 2013. 02. 02.

Photobucket

Régóta nem volt már ilyen nagy tali, ahol ilyen sokan voltunk, sok babával. Nagyon élveztem! ^^ De beszéljenek inkább a képek.


Résztvevők:
Jesang - Seven, Dextera, Belmore, Ashiaa, Vhaleio, Oliver
Handy - Dorien, Mayu, Mimi
Cy - Emmerich, Rémi, Holden
Hi-chan
Sirin - Ambrose, Eris
Kisdrogos - Meiji
Én - Alvin, Clio, Illinois
(Ha valakinek rosszul írtam a nevét, légyszi szóljon, és előre is bocsi. >.<")

Photobucket
Holden *.*

Photobucket
Rémi

Photobucket

Photobucket
Rókafülek ^^

Photobucket
Dorien

Photobucket
Ez a póz *.*

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Mayu olyan élethűen néz ki

Photobucket

Photobucket
Mimi az új kezeivel

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Eris, róla van a legtöbb képem. ^^ Nem hiába, szeretnék már én is egy SD lányt. *.*

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Szőkék társasága

Photobucket
Ambrose

Photobucket

Photobucket
Illinois vigyáz a hercegnőkre

Photobucket
A saját babáimról is csináltam jó sok képet, ezeket majd külön rakom fel.

Photobucket
Az ok, hogy miért kell 2 lány baba. xD Mindketten lányok, de totálisan különbözőek. (Na jó, azért Il is szereti felvenni a muffin mintás ruhájukat, meg a többi rózsaszín dolgot. ^^" xD)

Photobucket

Photobucket
És végül a csoportkép. :)

A további képeket itt lehet megnézni: Galéria
Elöl vannak a kevésbé jól sikerültek, hátul pedig a kedvenceim, amiket ide is beraktam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...